حرف های دلتنگی

حرف های دلتنگی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


من به مردی  وفا نمودم و او
پشت  پا زد به عشق و امیدم
هرچه دادم به او حلالش باد
غیر از آن دل که مفت بخشیدم
دل من،کودکی سبک سر بود
خود ندانم چگونه رامش کرد
اوکه می گفت :دوستت دارم
پس چرا زهر غم به جامش کرد
ز آنچه دادم به او،مرا غم نیست
حسرتو اضطرابو ماتم نیست
غیر از آن دل که پر نشد جایش
به خدا چیز دیگرم کم نیست
کو دلم،کو دلی که برد و نداد
غارتم کرده داد می خواهم
دل خونین،مرا چه کار آید
دلی ازاد و شاد می خواهم
دگرم آرزوی عشقی نیست
بیدلان را چه آرزو باشد
دل اگر بود،باز می نالید
که هنوزم نظر  به او باشد
او که از من برید و ترکم کرد
پس چرا پس نداد آن دل را؟
وای بر من،که مفت بخشیدم
دل آشفته حال غافل را. 



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت22:58---12 دی 1391
در زندگی ات سه چیز را تجربه کن

دوست داشتن را برای تجربه

عاشق شدن را برای هدف

فراموش کردن را برای قبول واقعیت


AmIr
ساعت21:53---29 آذر 1391
هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو ، چه برکتی دارد دوست داشتنت

AmIr
ساعت15:54---22 آذر 1391
فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…



اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای



خداحافظی را !!



وبلاگت عالی بود به منم سربزنینپاسخ:مرسی از لطفتون به وبلاگتون سر زدم خیلی قشنگ بود اگر دوست داشتید منو لینکم کنید موفق باشید


همنفس
ساعت23:55---20 آبان 1391
mc babate webe gashnghet be khoneye majaziye mano hamsaram ye sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 آبان 1391برچسب:شعر,دل غافل,فروغ فرخ زاد, ] [ 18:5 ] [ لیلا ]

درباره وبلاگ

به انتهای بودنم رسیده ام اما دیگر اشک نمیریزم، پنهان شده ام پشت لبخندی که درد می کند...
آرشیو مطالب
امکانات وب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 916
بازدید ماه : 2041
بازدید کل : 151923
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1